nothing to display

homework
maths dah siap :) mungkin sebab aku berminat nk belajar dgn Puan Ling
add maths blom siap lagii sebab jiwa aku memberontak nak mengupdate blog . aku memang merepek. abaikan sahaja . this year add maths best gilaa compare dgn last year bilaa time add maths rase mcm bed time story . cikgu zamri best gilaaaa :)
dua subjek nie jea yg aku berminat nk bebel kt sini sbb 1 hri nie aku duduk ats nombor jea :)

FMM
bukan aku tak nak layan mesej kau cuma aku tak nak rindu kau . mungkin ini cara terbaik aku boleh buat untuk aku mengawal perasaan aku setakat nie . aku lagi suka mcm nie . sorry buat kaw mcm tue . thanks sbb x prnh missed wish aku gudnyte tiap2 hari . thanks jugak sbb kaw still mcm dulu even kita dh xda apa2 lagi . kita still mcm dulu kan ? mungkin sekarang lain sikit sebab kita ber'aku kau' . memang itu pilihan aku so aku kena terima . knp kaw cari aku lagi ? aku rasa aku dh cukup jahat buat kaw mcm tue . clash tanpa sebab ? tue pown kau boleh ckp kau sayang aku . mungkin kau ingat aku dh ada orang lain . jawapannya tidak sama sekali .imissyouandkogie . just go on ur life happily without me FMM ♥

* i'm always yours